The door of possibilities is still locked. Oh well, I'll break through the wall again

2017. május 19. 18:46 - Rhade

Train like Goku edzéssorozat ötödik napja - a pihenés napja

A mai nap teljesen a tervezettel szembe ment. A mai terv a tegnapi folytatása volt, annyival megfűszerezve, hogy hétvégi köszöntőként kicsit feszegetem a határaimat, viszont ez sajnos átkerült holnapra, mivel ma nem tudtam összehozni az edzést.

Etumblr_inline_ngca445tuj1t3wnga.jpgnnek sajnálatos oka az, hogy hiába figyeltem oda az étkezésre az edzések közötti pihenésre, illetve a két nap közötti pihenésre is, sajnos ez is még kevésnek bizonyult, és el nem ítélhető módon sikerült el is aludnom, majd miután felébredtem, sikerült visszaaludnom, ezzel elérve azt, hogy a szervezetem teljesen összezavarodott :) Néha a legjobbakkal is előfordul ez. Viszont így a teljes napot regenerációra tudtam fordítani. Holnap viszont mindenképpen meg fogom csinálni a mai edzésprogramot. Mivel egy héten maximum 2 pihenőnapot szeretnék tartani. Korábban is írtam, ha fáradt az ember, vagy fáj valamije, akkor inkább pihenjen egy napot, hogy másnap újult erővel tudjon ismét edzeni, és ne egy hosszabb kihagyást eredményezzen egy sérülés. És mivel ez a nap így alakult, megpróbáltam értelmesen eltölteni, és egy kicsit dolgozgattam is :) Igazság az, hogy nem lehet mindennap ugyanolyan keményen edzeni, néha kell pihenni is, és mással foglalkozni. Viszont hogy értelme is legyen a posztnak, beszélgessünk a táplálkozási szokásokról, elvégre korábban ebbe a témába belekezdtem.

Mivel minden szervezet más, így nem mennék bele a mikro-  és makro-tápanyagokba, mivel ez egyénfüggő, és koránt sem biztos, hogy az ami nekem jó, az Neked is jó lesz :)

A saját étrendemet az alábbi módon számítottam ki.
Fehérje: 2g/testsúly kilogramm azaz, ha 90 kg vagy akkor 180g fehérjét kell a szervezetbe bevinned.
Szénhidrát: 1-2g/testsúly kilogramm (Én aranyközéputat követtem itt 1,5g/testsúly kilogrammal számítottam ki a sajátomat)
Zsír: 0,2-0,5g/testsúly kilogramm (Itt szintén aranyközéputat választottam, 0,35g/testsúly kilogramm)

A blog folyamán mindegyikről írok majd egy cikket, viszont most még egy pár szóban beszélgessünk a zsírról, mivel sokan úgy gondolják, hogy a zsír az veszélyes. Pedig pont annyira veszélyes, mint a levegő, bár nagyon sok embernél furcsa reakciókat vált ki a levegő, lehet fel kéne hagyniuk a szívásával... A zsír elengedhetetlen alkotóeleme a szerverezetnek.Egyik youtuber, akit személyesen is ismerek és követem a munkásságát, készített erről egy remek videót.

Érdemes megnézni, mert nagyon sok jó dolgot mond el a zsírról, sóról, és a koleszterinről.

Jay nagyon jól elmagyarázza az ezzel kapcsolatos tévhiteket. Nem is ragoznám tovább, mindenki már úgyis a videót nézi :)

Addig is jó edzést és pihenést mindenkinek.

Ennyi lett volna mára.

A mottóm továbbra is train like Goku

The door of possibilities is still locked. Oh well, I'll break through the wall again

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trainlikegoku.blog.hu/api/trackback/id/tr712526177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
The door of possibilities is still locked. Oh well, I'll break through the wall again
süti beállítások módosítása