The door of possibilities is still locked. Oh well, I'll break through the wall again

2017. május 20. 17:22 - Rhade

Train like Goku edzéssorozat hatodik napja - Az erő próbája

Hát ez is eljött. Az első hét utolsó edzése. Ezen az edzésen nem is igazán a fejlődés volt a cél, hanem egy fajta visszacsatolás az elmúlt 3 heti edzésemnek. Ekkor volt egy felmérés amit 2 év kihagyás után csináltam. Ide be is másolom, hogy lássátok, hogy miről beszélek.

dragon_ball_kid_goku_20_by_superjmanplay2-d5pprcy.png

Fekvenyomás: régen 90 kg most 60 kg
Guggolás: régen 110 kg most 70 kg
Deadlift: régen 70 kg most 40 kg
Húzódzkodás régen 12 db most 4 db
Evezés: régen 50 kg most 60 kg (ebben valahogy fejlődtem :) )

Ez május 6-án volt. Azóta eltelt 3 hét, és rengeteg edzés. Így most eljött az igazság pillanata. Május 6-án 86 kg voltam míg most 89.6 kg (és ez egészen friss mérés, most álltam rá a mérlegre). Szóval határozottan látszik a fejlődés izomban. Ami 3 hét alatt szerintem egész jó teljesítmény, persze van aki ezt jobban meg tudja csinálni mint Én, de sose mondtam, hogy profi vagyok, én csak egy lelkes amatőr vagyok, aki mindent megtesz a céljai elérése miatt. 3 hét alatt 3 kg izom és mellette egy nagyon jó kardió edzés sorozatnak megvan a pozitív hatása. Egyre energikusabbnak érzem magam, és ami a legfontosabb, élvezem is amit csinálok, pedig sok ember próbált lebeszélni róla, de én azért se hagyom magam befolyásolni :)

Az edzések folyamán az első héten voltak brutális izomlázak, akkor valahogy mindig túllőttem a célon, de a héten már csak a mellizmomban volt izomláz, ami betudható annak is, hogy a karate technikáknál is igénybe van véve, pontosan úgy mint a lábaim (bár a lábaim a biciklinek köszönhetően szintén igénybe voltak véve), ezért nem csináltam külön láb napokat. Nos és akkor jöjjenek a számok.

b298c2f10c38bc14be6e196c07f84c27.png

Fekvenyomás: kezdet 60 kg most 80 kg
Guggolás: kezdet 70 kg most 130 kg
Deadlift: kezdet 40 kg most 80 kg
Húzódzkodás kezdet 4 db most 8 db
Evezés: kezdet 60 kg most 80 kg

Ezek szerintem 3 hét alatt jó teljesítménynek tartom, bár hozzá kell tenni, hogy itt igazság szerint már meglévő alapra dolgoztam rá, így azért jelentős előnyöm van azokkal szemben, mint akik most kezdenének neki. Viszont azoknak azt tanácsolom, hogy semmiképpen se próbálják utánozni ezt a heti edzésemet, mert még a nagyon profik, akik benne vannak már nagyon régóta, is azt mondták, hogy ez azért már súrolja a nem normális határát, persze jó értelemben.

Nem lehet mindenki azonnal szuper harcos, valakinek meg kell érte izzadnia nagyon keményen :)

És akkor térjünk rá ténylegesen a mai edzésre.

A mai nap fő erőpróbája a lábam volt, mivel egész héten tekertem, elég durva mennyiségről beszélünk, minden nap legalább egyszer letekertem 25 km-t. Volt olyan nap a héten, amikor kétszer is :) Így érhető módon a savasodás miatt inkább kihagytam a külön láb edzést, de mivel a láb nap jó, mert nem akarunk V alakúak lenni, tudjátok a Johnny Bravo, aki elfelejt a lábára edzeni, vagy mint azok a kocsi tulajdonosok, akik azt mondják, hogy csak arra kell edzeni, ami kilátszódik a kocsiból. Na rájuk célzok. Én inkább X alakú akarok lenni, szóval az alsó testemet is edzem, nem csak a felsőt. :)

Így jött ma a guggolás challenge.

Lényege annyi, hogy feltettem a rúdra 60 kg-ot (A rúd súlya 10 kg) és 15 darab ismétlés után emeltem fentebb. 90 kg-ig a 15 ismétlésnek meg kellett lennie. 100 és felette, a terhelés miatt segítséget is kértem, de ott már nem voltam telhetetlen :) Ott már azt vallottam, hogy ha csak 12 ismétlés jön össze, akkor csak 12 jön össze, arra is büszke vagyok, bár tudom, hogy ezt úgy hívják a konditeremben...... hogy bemelegítés. Itt már tényleg óvatosan kellett csinálni, mert nem igazán voltam hozzászokva ekkora terheléshez az utóbbi időben. De sikerült. a 110 kg-mal már csak 8 ismétlésre futotta, míg a 120-nál csak 6-ra és végül elérkeztünk a 130 volt az, ahol csak 4 ismétlésre futotta az erőmből. Bár lehet a 140-nel még ment volna 1 vagy 2 ismétlés, de úgy voltam vele, hogy tudni kell, hogy hol kell megállni, és azt mondani, hogy jövőhéten folytatjuk :)

És hogy milyen érzés volt mikor a 130-cal guggolni?!

Hát ilyen:

maxresdefault.jpg

Ennyi volt erre a hétre. Remélem, hogy jövőhéten hétfőn találkozunk. Holnap egy teljes pihenés lesz, amikor a hetet fogom kipihenni, hogy hétfőn újult erővel álljak neki a mókuskeréknek :)

A mottóm továbbra is train like Goku

The door of possibilities is still locked. Oh well, I'll break through the wall again

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trainlikegoku.blog.hu/api/trackback/id/tr8812528147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
The door of possibilities is still locked. Oh well, I'll break through the wall again
süti beállítások módosítása