The door of possibilities is still locked. Oh well, I'll break through the wall again

2017. május 16. 22:37 - Rhade

Train like Goku edzéssorozat első napja

Pár napja eldöntöttem, hogy megpróbálkozom a lehetetlennel. Van 144 napom felkészülni erre. Sok barátom már tudja, hogy mire is készülök, viszont maradjon ez továbbra is titok :) A mai nap ennek fejében elkezdtem az ultimate limit breaking edzéstervemet, amely hát eléggé zúzósra sikerült :) délelőtt betekertem Egerbe, és bevállaltam egy súlyzós edzést, majd haza tekertem. Délután 4 órakor ismét bringára fel, és irány Eger, ez úttal egy karate edzés vár rám, majd haza. Így telt ez a nap sportosabbik része. A közel 30 perces bicikli „túra” alatt viszont volt időm átgondolni nagyon sok mindent. És szeretném ez úton megköszönni azoknak akik az elmúlt hónapokban támogattak a tervem kivitelezésében, illetve egy számomra nagyon fontos személynek, hogy rávilágított egy olyan motivációra, amit eddig még nem tapasztaltam meg, remélem egy nap lesz rá lehetőségem, hogy elmondjam ezt neki. Most ez így együttesen segít, hogy esélyem legyen elérni a célomat.

A mottóm továbbra is train like Goku :)

The door of possibilities is still locked. Oh well, I'll break through the wall again

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trainlikegoku.blog.hu/api/trackback/id/tr8512510157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
The door of possibilities is still locked. Oh well, I'll break through the wall again
süti beállítások módosítása